Brak produktów
Podane ceny są cenami netto
Kategorie
Słupek drogowy typu CITY z żółtą taśmą
Słupek drogowy typu CITY z białą taśmą
Uchwyt rowerowy ocynkowany i malowany U
Śniegowskaz, śniegomierz dachowy SD-100
Odbojnica stalowa ocynkowana U2
Wiata dla palących przemysłowa
Zestaw: słupki z taśmą + wózek z tworzywa
Zestaw: słupki z łańcuchem + wózek
Zestaw 36x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Zestaw 50x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Bramka wejściowa na słupku prawa
Bramka wejściowa na słupku lewa
Zestaw 24x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Wózek do transportu słupków Skipper
Bramki uchylne Ø42,4 mm na słupku
Bariera nożycowa żółto-czarna rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa na słupku stałym
Bariera harmonijkowa przenośna na słupku
Próg zwalniający stanowi bardzo dobry sposób na zapewnienie bezpieczeństwa na parkingach, drogach dojazdowych lub osiedlowych. Przyczynia się do zmniejszania prędkości przez prowadzących pojazdy, co skutecznie minimalizuje ryzyko wypadków lub kolizji. Zapewniamy szeroki wybór produktów.
Progi zwalniające PW-30 komponowane są z dwóch modułów o wyprofilowanych klinowo, ściętych bokach (część środkowa i końcowa). Długość najazdowa: 300 mm, wysokość: 55 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40 komponowane są z dwóch jednokolorowych modułów układanych naprzemiennie (części środkowe i skrajne w kolorze żółtym lub czarnym) Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-60 posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-600 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające PVB-600 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-900 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-980 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 9800 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-90 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-98 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe Salamandra składają się z elementów środkowych żółto-czarnych oraz jednokolorowych modułów końcowych (żółte lub czarne). Próg posiada otwory umożliwiające poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 420 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-30 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające Slowly-50 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-70 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 70 mm.
Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z trudnościeralnego tworzywa PVC. Dostępne są progi składające się z 16 lub 24 elementów.
Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z mieszanki gumowej. Dostępne są progi składające się z 4 lub 6 elementów.
Mini rondo umożliwia wprowadzanie ruchu okrężnego na skrzyżowaniu dróg. Średnica: 3 m, wysokości: od 40 do 100 mm. Rondo składa się z 48 elementów, posiada Krajową Ocenę Techniczną.
Progi zwalniające podrzutowe PW-30 komponowane są z dwóch modułów o ściętych bokach (część środkowa i końcowa). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 300 mm, wysokość: 55 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40 komponowane są z dwóch jednokolorowych modułów (części środkowe i skrajne w kolorze żółtym lub czarnym). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-60 posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-600 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-600 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-900 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-980 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-90 komponowane są z dwóch modułów (żółto-czarne części środkowe oraz jednokolorowe skrajne). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-98 komponowane są z dwóch modułów (żółto-czarne części środkowe oraz jednokolorowe skrajne). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe Salamandra składają się z elementów środkowych żółto-czarnych oraz jednokolorowych modułów końcowych (żółte lub czarne). Próg posiada otwory umożliwiające poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 420 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-30 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające Slowly-50 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Wybór akcesoriów drogowych powinien być starannie przemyślany. W naszym asortymencie znajdują się progi zwalniające o rozmaitych wymiarach i kształtach, co umożliwia dopasowanie odpowiedniego artykułu. Progi posiadają różną wysokość oraz długość najazdową (od 30 do 98 cm). Szerokie modele instaluje się najczęściej w miejscach przeznaczonych dla wysokotonażowych samochodów. Z kolei wysokie progi zwalniające nadają się do obszarów o niewielkim natężeniu ruchu – stawia się je m.in. na osiedlowych uliczkach.
Do nabycia są gotowe komplety lub pojedyncze moduły do zestawienia elementów o dowolnej długości. Oferujemy zarówno progi o ściętych bokach, jak i łagodnie wyprofilowanych krawędziach. Każdy zestaw składa się z części środkowych oraz skrajnych. Moduły końcowe o półkulistym profilu można łączyć ze sobą, tworząc progi punktowe. Do interesujących opcji zaliczają się także produkty wyposażone w otwór umożliwiający poprowadzenie kabli lub przewodów, co bywa przydatne przy organizacji imprez o charakterze masowym.
Do zalet akcesoriów dostępnych w naszym sklepie internetowym należy solidne wykonanie. Próg zwalniający wytworzono ze specjalnej mieszanki gumowej o dużej odporności. Do wyboru są także artykuły z masy chemoutwardzalnej przystosowanej do oznakowania poziomego. Oferowane przez nas produkty charakteryzują się wysoką trwałością i nadają się do użytkowania w niekorzystnych warunkach pogodowych. Komponenty instaluje się też w miejscach narażonych na obciążenia środkami transportu o dużych gabarytach. Ponadto towary odznaczają się odpornością na działanie chlorku sodu, który wykorzystuje się zimą do rozpuszczania śniegu zalegającego na drogach.
Na uwagę zasługuje również wyrazista kolorystyka z odblaskowymi elementami. To sprawia, że próg zwalniający jest bardzo dobrze widoczny w czasie dnia i po zmroku. Z tego powodu rozwiązanie stosuje się na drogach osiedlowych oraz przy sklepowych parkingach, czy terenach należących do obiektów komercyjnych. Progi zwalniające montuje się także przy siedzibach firm oraz zakładów produkcyjnych. Nasze ograniczniki wyróżniają się również przemyślaną konstrukcją, umożliwiając kierującym komfortowy przejazd bez obawy o zniszczenie podwozia.
Progi zwalniające, które oferujemy, instaluje się bezpośrednio do podłoża (przy użyciu dedykowanych kołków rozporowych), co wpływa na ich stabilność. Ograniczniki przytwierdza się na płaskich i twardych powierzchniach jak np. beton, asfalt, kostka brukowa. Warto pamiętać, by elementy zewnętrzne były umieszczone co najmniej 10 cm od krawężnika – w przeciwnym razie mogą one blokować odprowadzenie nadmiaru wody opadowej. Co istotne, przymocowane artykuły od razu nadają się do użytku.
Montaż części jest stosunkowo prosty, ponieważ nie ma potrzeby dodatkowego przygotowywania nawierzchni (wystarczy jedynie oczyścić podłoże). Przed przystąpieniem do nawiercania otworów na kołki zaleca się wyznaczyć oś, wzdłuż której będzie przebiegał próg zwalniający (najlepiej użyć w tym celu kredy). Następnie pozostaje już tylko przykręcenie modułów.
Progi zwalniające, dostępne w naszym portfolio, spełniają wysokie standardy narzucone przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów (IBDiM). Są także zgodne z rozporządzaniem Ministra Infrastruktury (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181). W dokumencie tym określono szczegółową charakterystykę, a także warunki montażu tych elementów. Zgodnie z przepisami próg zwalniający powinien być dobrze widoczny. Przed ogranicznikami umieszcza się więc znaki drogowe (A-11a, B-33 lub t1), aby w ten sposób ostrzec kierowców o pojawieniu się utrudnień w ruchu drogowym. Dopuszcza się zarówno montaż pojedynczych artykułów, jak i serii składających się z minimum 3 progów (umieszczonych w odległości wynoszącej co najmniej 20 m oraz
Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie internetowej. Do artykułów można dodatkowo zakupić ograniczniki parkingowe. Są one pomocne przy wydzielaniu stanowisk postojowych. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.