Brak produktów
Podane ceny są cenami netto
Kategorie
Zestaw: słupki z taśmą + wózek z tworzywa
Próg zwalniający podrzutowy PVB-600-30
Pachołek Skipper z głowicą z taśmą 9 m
Pachołek drogowy Skipper 75 cm
Odbojnice słupowe Ø114,3xH1200 mm
Odbojnica regałowa L H1000, 160x160 mm
Słupek odgradzający wielofunkcyjny GM
Wiata dla palących przemysłowa
Zestaw: słupki z łańcuchem + wózek
Zestaw 36x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Zestaw 50x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Zestaw 24x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Wózek do transportu słupków Skipper
Wózek do transportu pachołków i akcesoriów
Zestaw 25x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Bariera nożycowa żółto-czarna rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa na słupku stałym
Bariera harmonijkowa przenośna na słupku
Bariera nożycowa biało-czerwona rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa przenośna na kółkach
Bariera harmonijkowa mocowana do ściany
Bariera harmonijkowa przenośna ze stopami
Słupki z liną Classic (zestawy)
Przeglądane
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Próg zwalniający podrzutowy PW-40
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Anuluj albo
W ofercie znajdują się zestawione elementy tworzące skompletowane progi. Indywidualne komponowanie modułów (otrzymanie progu podrzutowego zwalniającego o dowolnej długości) możliwe jest w zakładce "Progi zwalniające-elementy".
Progi zwalniające i podrzutowe stanowiące środki uspokojenia ruchu skutecznie ograniczają prędkość pojazdów, zwiększają poziom bezpieczeństwa w granicach osiedli mieszkaniowych, na terenie parkingów lokalizowanych przy centrach usługowych, budynkach użyteczności publicznej, przy siedzibach firm i zakładach przemysłowych.
Produkty posiadają długość modułów środkowych i końcowych (długość najazdową): 400 mm. Montaż progów zwalniających i podrzutowych wykonuje się przy użyciu kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi, nie wymaga szczególnego przygotowania podłoża. Do produkcji progów zastosowano masy chemoutwardzalne i elementy odblaskowe zapewniające wysoką jakość i wytrzymałość powierzchni oraz jej trwałą kolorystykę.
Progi zwalniające posiadają aprobaty techniczne IBDiM oraz krajową deklarację zgodności.
Progi zwalniające zgodne są z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z późn. zm.).
Parametry techniczne:
- Próg zwalniający i podrzutowy składa się z elementów środkowych podrzutowych i końcowych
- Długość najazdowa modułów: 400 mm
- Wysokość elementów środkowych i końcowych: 50 mm
- Szerokość modułu środkowego: 500 mm
- Szerokość modułu skrajnego: 200 mm
- Dostępne są części środkowe i końcowe jednokolorowe (żółte lub czarne)
- Części zewnętrzne, skrajne zakończone są półkoliście
- Próg widoczny jest po zmroku, do produkcji zastosowano masy chemoutwardzalne i elementy odblaskowe
- Produkt montowany jest bezpośrednio do podłoża (kołki rozporowe znajdują się w zestawie-rozmiar KKX 14X100)
Zestawy modułów tworzące progi podrzutowe PW-40:
- 4 elementy środkowe + 2 elementy końcowe - 2,4 m
- 5 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 2,9 m
- 6 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 3,4 m
- 7 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 3,9 m
- 8 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 4,4 m
- 9 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 4,9 m
- 10 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 5,4 m
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas dostawy | Cena |
---|---|---|---|
Firma spedycyjna | 1-2 dni robocze od daty wysyłki | Darmowa! |
Progi zwalniające PW-30 komponowane są z dwóch modułów o wyprofilowanych klinowo, ściętych bokach (część środkowa i końcowa). Długość najazdowa: 300 mm, wysokość: 55 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-60 posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-600 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-900 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-980 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 9800 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-90 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-98 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe Salamandra składają się z elementów środkowych żółto-czarnych oraz jednokolorowych modułów końcowych (żółte lub czarne). Próg posiada otwory umożliwiające poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 420 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-30 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające Slowly-50 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-70 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 70 mm.
Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z trudnościeralnego tworzywa PVC. Dostępne są progi składające się z 16 lub 24 elementów.
Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z mieszanki gumowej. Dostępne są progi składające się z 4 lub 6 elementów.
Mini rondo umożliwia wprowadzanie ruchu okrężnego na skrzyżowaniu dróg. Średnica: 3 m, wysokości: od 40 do 100 mm. Rondo składa się z 48 elementów, posiada Krajową Ocenę Techniczną.
Kołki rozporowe z łbem sześciokątnym wykorzystywane są jako elementy montażowe umożliwiające trwałe przytwierdzenie do podłoża m.in. ograniczników skrajni, separatorów ruchu oraz progów zwalniających.
Kosze-popielnice Lux wyróżniają się nowoczesnym, prostym wyglądem. W ofercie znajduje się 9 różnorodnych modeli popielnic. Kosze wykonane zostały ze stali błyszczącej lub czarnej matowej.
Znak drogowy STOP wykonany został z trwałej, ocynkowanej blachy o zaokrąglonych krawędziach. W ofercie sklepu dostępne są znaki zakazu w rozmiarach określonych w ROZPORZĄDZENIU. Posiadają dwa warianty folii odblaskowej. W zestawie znajdują się dwie obejmy zaciskowe.
Kołki rozporowe z łbem sześciokątnym wykorzystywane są jako elementy montażowe umożliwiające trwałe przytwierdzenie do podłoża m.in. ograniczników skrajni, separatorów ruchu oraz progów zwalniających.
Słupek parkingowy składany posiada pasy czerwonej taśmy odblaskowej. Wykonany został ze stali, jego powierzchnię pomalowano proszkowo. Blokada biało-czerwona zamykana jest na kłódkę.
Blokada parkingowa Choinka wykonana została ze stali, posiada powierzchnię ocynkowaną galwanicznie lub malowaną proszkowo. Zamykana jest na kłódkę lub na zamek. Zapora wyróżnia się nietypowym kształtem.