Kategorie

Próg zwalniający podrzutowy PVB-600

cena netto :

502,00 zł

cena brutto :

617,46 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historyczną cenę produktu

Historyczna cena produktu

Próg zwalniający podrzutowy PVB-600

Szerokość całkowita:2,0 m 2,5 m 3,0 m 3,5 m 4,0 m 4,5 m 5,0 m 5,5 m

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Wysyłka: do 3-5 dni

Progi zwalniające PVB-600 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.

W ofercie znajdują się zestawione elementy tworzące skompletowane progi. Indywidualne komponowanie modułów (otrzymanie progu podrzutowego zwalniającego o dowolnej długości) możliwe jest w zakładce "Progi zwalniające-elementy".

Progi zwalniające stanowią element uspokojenia ruchu, skutecznie ograniczają prędkość pojazdów kołowych zwiększając poziom bezpieczeństwa pieszych. Próg PVB czarny składa się z elementu zewnętrznego półkolistego i środkowego o długości najazdowej 600 mm. Produkt widoczny jest po zmroku-moduł podrzutowy wyposażony został w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Próg montowany jest do nawierzchni drogi za pomocą kołków rozporowych.

Progi zwalniające posiadają aprobatę techniczną AT/2009-03-2467.

Progi zwalniające i podrzutowe PVB czarne zgodne są z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z późn. zm.).

Parametry techniczne:
- Próg zwalniający PVB składa się z modułu środkowego podrzutowego oraz z półkolistych elementów zewnętrznych
- Części podrzutowe posiadają pasy odblaskowe-produkt widoczny jest po zmroku
- Długość najazdowa: 600 mm
- Wysokość: 50 mm
- Szerokość modułu środkowego podrzutowego: 500 mm
- Szerokość modułu zewnętrznego: 250 mm
- Próg wykonano z mieszanki gumowej
- Montaż progu wykonuje się przy użyciu kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi (kołki znajdują się w zestawie-rozmiar KKX 14X100)

Zestawy modułów tworzące progi podrzutowe PVB-600:
- 3 elementy środkowe + 2 elementy końcowe - 2,0 m
- 4 elementy środkowe + 2 elementy końcowe - 2,5 m
- 5 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 3,0 m
- 6 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 3,5 m
- 7 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 4,0 m
- 8 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 4,5 m
- 9 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 5,0 m
- 10 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 5,5 m

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię
Próg zwalniający podrzutowy PVB-600

Próg zwalniający podrzutowy PVB-600

Sposoby dostawyNazwaCzas dostawyCena
Firma spedycyjna Firma spedycyjna 1-2 dni robocze od daty wysyłki Darmowa!
Polecamy inne produkty z tej kategorii :

Progi zwalniające PW-30 komponowane są z dwóch modułów o wyprofilowanych klinowo, ściętych bokach (część środkowa i końcowa). Długość najazdowa: 300 mm, wysokość: 55 mm.

Progi zwalniające podrzutowe PW-40 komponowane są z dwóch jednokolorowych modułów układanych naprzemiennie (części środkowe i skrajne w kolorze żółtym lub czarnym) Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające podrzutowe PW-60 posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające PVB-900 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające PVB-980 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 9800 mm, wysokość: 70 mm.

Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-90 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-98 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 980 mm, wysokość: 70 mm.

Progi zwalniające podrzutowe Salamandra składają się z elementów środkowych żółto-czarnych oraz jednokolorowych modułów końcowych (żółte lub czarne). Próg posiada otwory umożliwiające poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 420 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające Slowly-30 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 30 mm.

Progi zwalniające Slowly-50 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.

Progi zwalniające Slowly-70 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 70 mm.

Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z trudnościeralnego tworzywa PVC. Dostępne są progi składające się z 16 lub 24 elementów.

Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z mieszanki gumowej. Dostępne są progi składające się z 4 lub 6 elementów.

Mini rondo umożliwia wprowadzanie ruchu okrężnego na skrzyżowaniu dróg. Średnica: 3 m, wysokości: od 40 do 100 mm. Rondo składa się z 48 elementów, posiada Krajową Ocenę Techniczną.

Kołki rozporowe z łbem sześciokątnym wykorzystywane są jako elementy montażowe umożliwiające trwałe przytwierdzenie do podłoża m.in. ograniczników skrajni, separatorów ruchu oraz progów zwalniających.

Klienci, którzy zamówili ten produkt, kupili również :

Słupki elastyczne FLEXI skutecznie niwelują siłę uderzeń. Pachołki przytwierdzane są na stałe do podłoża. Słupki drogowe uchylne wyposażone zostały dodatkowo w dwa pasy folii odblaskowej. Wysokość: 75, 100 cm.

Popielnica miejska %
405,00 zł

Stalowa popielnica miejska wyróżnia się prostą, nowoczesną formą. Słupek-popielnica posiada kwadratową podstawę, którą należy przytwierdzić do podłoża. Materiał: ocynkowana blacha, kolor powierzchni: czarny.

Lustra parkingowe posiadają pomarańczową obudowę, zwierciadło wykonano z nietłukącego akrylu. Lustra uniwersalne znajdują zastosowanie na terenie parkingów, osiedli, w granicach dróg wewnętrznych oraz prywatnych posesji. Model: lustro mocowane do stalowego słupka.

Pachołek drogowy SCV 50 cm %
29,00 zł

Pachołek drogowy SCV wykonano z fluorescencyjnego tworzywa sztucznego. Zastosowanie: wygrodzenie tymczasowych stref na terenie zakładów, parkingów, oznakowanie miejsc, w których prowadzone są roboty drogowe. Wysokość: 50 cm.

Łańcuch plastikowy żółto-czarny posiada dwie grubości dwukolorowych ogniw: Ø6 i Ø8 mm. Łańcuch wygrodzeniowy z tworzywa sztucznego sprzedawany jest w opakowaniach, rolkach 25 m lub dostarczany w odcinkach metrowych (dowolna długość nieprzekraczająca 25 m).

Płatność
Płatność
pobranie, przelew bankowy,
online, odroczona płatność
Dostawa
Dostawa
darmowa dla stałych
klientów
Czas realizacji
Czas realizacji
towar dostępny w magazynie
wysyłamy w ciągu 24 h
Magazyn
Magazyn
posiadamy własny magazyn