Brak produktów
Podane ceny są cenami netto
Kategorie
Odbojnica regałowa żółta płaska
Słupek odgradzający GM + lampa solarna
Lustra półkuliste Opti360 z mocowaniem
Kasetki REGA czarne magnetyczne z taśmą
Wiata dla palących przemysłowa
Zestaw: słupki z łańcuchem + wózek
Zestaw 36x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Zestaw 50x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Zestaw 24x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Wózek do transportu słupków Skipper
Wózek do transportu pachołków i akcesoriów
Zestaw 25x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Bariera nożycowa żółto-czarna rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa na słupku stałym
Bariera harmonijkowa przenośna na słupku
Bariera nożycowa biało-czerwona rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa przenośna na kółkach
Bariera harmonijkowa mocowana do ściany
Bariera harmonijkowa przenośna ze stopami
Przeglądane
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Próg zwalniający podrzutowy PVB-600
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Anuluj albo
W ofercie znajdują się zestawione elementy tworzące skompletowane progi. Indywidualne komponowanie modułów (otrzymanie progu podrzutowego zwalniającego o dowolnej długości) możliwe jest w zakładce "Progi zwalniające-elementy".
Progi zwalniające stanowią element uspokojenia ruchu, skutecznie ograniczają prędkość pojazdów kołowych zwiększając poziom bezpieczeństwa pieszych. Próg PVB czarny składa się z elementu zewnętrznego półkolistego i środkowego o długości najazdowej 600 mm. Produkt widoczny jest po zmroku-moduł podrzutowy wyposażony został w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Próg montowany jest do nawierzchni drogi za pomocą kołków rozporowych.
Progi zwalniające posiadają aprobatę techniczną AT/2009-03-2467.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB czarne zgodne są z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z późn. zm.).
Parametry techniczne:
- Próg zwalniający PVB składa się z modułu środkowego podrzutowego oraz z półkolistych elementów zewnętrznych
- Części podrzutowe posiadają pasy odblaskowe-produkt widoczny jest po zmroku
- Długość najazdowa: 600 mm
- Wysokość: 50 mm
- Szerokość modułu środkowego podrzutowego: 500 mm
- Szerokość modułu zewnętrznego: 250 mm
- Próg wykonano z mieszanki gumowej
- Montaż progu wykonuje się przy użyciu kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi (kołki znajdują się w zestawie-rozmiar KKX 14X100)
Zestawy modułów tworzące progi podrzutowe PVB-600:
- 3 elementy środkowe + 2 elementy końcowe - 2,0 m
- 4 elementy środkowe + 2 elementy końcowe - 2,5 m
- 5 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 3,0 m
- 6 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 3,5 m
- 7 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 4,0 m
- 8 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 4,5 m
- 9 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 5,0 m
- 10 elementów środkowych + 2 elementy końcowe - 5,5 m
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas dostawy | Cena |
---|---|---|---|
Firma spedycyjna | 1-2 dni robocze od daty wysyłki | Darmowa! |
Progi zwalniające PW-30 komponowane są z dwóch modułów o wyprofilowanych klinowo, ściętych bokach (część środkowa i końcowa). Długość najazdowa: 300 mm, wysokość: 55 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40 komponowane są z dwóch jednokolorowych modułów układanych naprzemiennie (części środkowe i skrajne w kolorze żółtym lub czarnym) Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-60 posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-600 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające PVB-900 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające PVB-980 składają się z elementów podrzutowych oraz zewnętrznych zakończonych półkoliście. Moduły środkowe wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 9800 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-90 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-98 posiadają żółto-czarne elementy środkowe oraz jednokolorowe zakończenia. Wyróżniają się dużą głębokością części najazdowej: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe Salamandra składają się z elementów środkowych żółto-czarnych oraz jednokolorowych modułów końcowych (żółte lub czarne). Próg posiada otwory umożliwiające poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 420 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-30 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające Slowly-50 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-70 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 70 mm.
Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z trudnościeralnego tworzywa PVC. Dostępne są progi składające się z 16 lub 24 elementów.
Próg wyspowy umożliwia środkom komunikacji miejskiej swobodny przejazd, pojazdy o mniejszym rozstawie kół zostają zmuszone do redukowania swojej prędkości. Produkt wykonano z mieszanki gumowej. Dostępne są progi składające się z 4 lub 6 elementów.
Mini rondo umożliwia wprowadzanie ruchu okrężnego na skrzyżowaniu dróg. Średnica: 3 m, wysokości: od 40 do 100 mm. Rondo składa się z 48 elementów, posiada Krajową Ocenę Techniczną.
Kołki rozporowe z łbem sześciokątnym wykorzystywane są jako elementy montażowe umożliwiające trwałe przytwierdzenie do podłoża m.in. ograniczników skrajni, separatorów ruchu oraz progów zwalniających.
Lustra parkingowe posiadają pomarańczową obudowę, zwierciadło wykonano z nietłukącego akrylu. Lustra uniwersalne znajdują zastosowanie na terenie parkingów, osiedli, w granicach dróg wewnętrznych oraz prywatnych posesji. Model: lustro mocowane do stalowego słupka.
Stalowa popielnica miejska wyróżnia się prostą, nowoczesną formą. Słupek-popielnica posiada kwadratową podstawę, którą należy przytwierdzić do podłoża. Materiał: ocynkowana blacha, kolor powierzchni: czarny.
Słupki elastyczne FLEXI skutecznie niwelują siłę uderzeń. Pachołki przytwierdzane są na stałe do podłoża. Słupki drogowe uchylne wyposażone zostały dodatkowo w dwa pasy folii odblaskowej. Wysokość: 75, 100 cm.
Łańcuch plastikowy żółto-czarny posiada dwie grubości dwukolorowych ogniw: Ø6 i Ø8 mm. Łańcuch wygrodzeniowy z tworzywa sztucznego sprzedawany jest w opakowaniach, rolkach 25 m lub dostarczany w odcinkach metrowych (dowolna długość nieprzekraczająca 25 m).
Pachołek drogowy SCV wykonano z fluorescencyjnego tworzywa sztucznego. Zastosowanie: wygrodzenie tymczasowych stref na terenie zakładów, parkingów, oznakowanie miejsc, w których prowadzone są roboty drogowe. Wysokość: 50 cm.