Brak produktów
Podane ceny są cenami netto
Kategorie
Zestawy: narożniki gumowe zaokrąglone
Słupek drogowy typu CITY z żółtą taśmą
Słupek drogowy typu CITY z białą taśmą
Uchwyt rowerowy ocynkowany i malowany U
Śniegowskaz, śniegomierz dachowy SD-100
Odbojnica stalowa ocynkowana U2
Wiata dla palących przemysłowa
Zestaw: słupki z taśmą + wózek z tworzywa
Zestaw: słupki z łańcuchem + wózek
Zestaw 36x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Zestaw 50x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Bramka wejściowa na słupku prawa
Bramka wejściowa na słupku lewa
Zestaw 24x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Wózek do transportu słupków Skipper
Bramki uchylne Ø42,4 mm na słupku
Bariera nożycowa żółto-czarna rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa na słupku stałym
Bariera harmonijkowa przenośna na słupku
Przeglądane
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Próg zwalniający podrzutowy PW-40
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Anuluj albo
Progi zwalniające i podrzutowe stanowiące środki uspokojenia ruchu skutecznie ograniczają prędkość pojazdów, zwiększają poziom bezpieczeństwa w granicach osiedli mieszkaniowych, na terenie parkingów lokalizowanych przy centrach usługowych, budynkach użyteczności publicznej, przy siedzibach firm i zakładach przemysłowych.
Produkty posiadają długość modułów środkowych i końcowych (długość najazdową): 400 mm. Montaż progów zwalniających i podrzutowych wykonuje się przy użyciu kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi, nie wymaga szczególnego przygotowania podłoża. Do produkcji progów zastosowano masy chemoutwardzalne i elementy odblaskowe zapewniające wysoką jakość i wytrzymałość powierzchni oraz jej trwałą kolorystykę.
Progi zwalniające posiadają aprobaty techniczne IBDiM oraz krajową deklarację zgodności.
Progi zwalniające zgodne są z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z późn. zm.).
Parametry techniczne:
- Próg zwalniający i podrzutowy składa się z elementów środkowych podrzutowych i końcowych
- Długość najazdowa modułów: 400 mm
- Wysokość elementów środkowych i końcowych: 50 mm
- Szerokość modułu środkowego: 500 mm
- Szerokość modułu skrajnego: 200 mm
- Indywidualne zestawienie modułów-otrzymanie produktu o dowolnej długości
- Dostępne są części środkowe i końcowe jednokolorowe (żółte lub czarne)
- Części zewnętrzne, skrajne zakończone są półkoliście
- Próg widoczny jest po zmroku, do produkcji zastosowano masy chemoutwardzalne i elementy odblaskowe
- Produkt montowany jest bezpośrednio do podłoża (kołki rozporowe nie znajdują się w zestawie)
- Waga elementu środkowego: 10 kg
- Waga elementu skrajnego: 2,5 kg
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas dostawy | Cena |
---|---|---|---|
![]() | Firma spedycyjna | 1-2 dni robocze od daty wysyłki | Darmowa! |
Progi zwalniające podrzutowe PW-30 komponowane są z dwóch modułów o ściętych bokach (część środkowa i końcowa). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 300 mm, wysokość: 55 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe PW-60 posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-600 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-600 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 600 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-900 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające i podrzutowe PVB-980 wyposażono w pasy żółtej taśmy odblaskowej, które wyróżniają się na tle czarnej powierzchni modułu środkowego. Produkt składa się z elementu podrzutowego oraz zewnętrznego zakończonego półkoliście. Długość najazdowa: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-90 komponowane są z dwóch modułów (żółto-czarne części środkowe oraz jednokolorowe skrajne). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 900 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające podrzutowe szerokie PZ-98 komponowane są z dwóch modułów (żółto-czarne części środkowe oraz jednokolorowe skrajne). Indywidualne zestawienie elementów podrzutowych i zewnętrznych pozwala na otrzymanie progu o dowolnej długości. Długość najazdowa: 980 mm, wysokość: 70 mm.
Progi zwalniające podrzutowe Salamandra składają się z elementów środkowych żółto-czarnych oraz jednokolorowych modułów końcowych (żółte lub czarne). Próg posiada otwory umożliwiające poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 420 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-30 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 30 mm.
Progi zwalniające Slowly-50 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Progi zwalniające Slowly-70 wykonano z mieszanki gumowej barwionej w kolorze żółtym lub czarnym. Moduły wyposażone zostały dodatkowo w punktowe elementy odblaskowe-kocie oczka. Długość najazdowa: 500 mm, wysokość: 70 mm.
Pasy poliuretanowe redukują prędkość, uspokajają ruch pojazdów, pełnią również funkcje ostrzegawcze. Produkty są bardzo dobrze widoczne z dużej odległości, dostępne kolory: pasy drogowe żółte i czarne.
Kołki rozporowe z łbem sześciokątnym wykorzystywane są jako elementy montażowe umożliwiające trwałe przytwierdzenie do podłoża m.in. ograniczników skrajni, separatorów ruchu oraz progów zwalniających.
Słupki elastyczne FLEXPIN SWINBAC skutecznie absorbują siłę uderzeń. Słupki uchylne parkingowe przytwierdzane są na stałe do podłoża. Produkty posiadają dwa pasy folii odblaskowej. Wysokość: 75, 100 cm.
Najazdy gumowe umożliwiają swobodny przejazd kół pojazdów przez podwyższenia. Produkty posiadają pasy taśmy odblaskowej. Dostępne są trzy modele pomostów: najazd o wysokości 100 mm, 150 mm lub 200 mm.
Znak drogowy próg zwalniający wykonany został z trwałej, ocynkowanej blachy o zaokrąglonych krawędziach oraz rogach. W ofercie sklepu dostępne są znaki ostrzegawcze w rozmiarach wyróżnionych przez ROZPORZĄDZENIE. Posiadają dwa warianty folii odblaskowej. W zestawie znajdują się dwie obejmy zaciskowe.
Progi zwalniające podrzutowe PW-40/M posiadają żółto-czarne moduły środkowe oraz jednokolorowe półkoliste zakończenia. Elementy podrzutowe dodatkowo wyposażone zostały w otwór o średnicy 2,5 cm umożliwiający poprowadzenie przewodów i kabli. Długość najazdowa: 400 mm, wysokość: 50 mm.
Kołki rozporowe z łbem sześciokątnym wykorzystywane są jako elementy montażowe umożliwiające trwałe przytwierdzenie do podłoża m.in. ograniczników skrajni, separatorów ruchu oraz progów zwalniających.