Brak produktów
Podane ceny są cenami netto
Kategorie
Słupek odgradzający GM + lampa solarna
Lustra półkuliste Opti360 z mocowaniem
Kasetki REGA czarne magnetyczne z taśmą
Zestaw: słupki z taśmą + wózek z tworzywa
Próg zwalniający podrzutowy PVB-600-30
Pachołek Skipper z głowicą z taśmą 9 m
Pachołek drogowy Skipper 75 cm
Wiata dla palących przemysłowa
Zestaw: słupki z łańcuchem + wózek
Zestaw 36x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Zestaw 50x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Zestaw 24x Farba Traffic + Urządzenie do znakowania
Wózek do transportu słupków Skipper
Wózek do transportu pachołków i akcesoriów
Zestaw 25x Taśmy oznaczeniowe + wózek
Bariera nożycowa żółto-czarna rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa na słupku stałym
Bariera harmonijkowa przenośna na słupku
Bariera nożycowa biało-czerwona rozciągana do 3,1 m
Bariera harmonijkowa przenośna na kółkach
Bariera harmonijkowa mocowana do ściany
Bariera harmonijkowa przenośna ze stopami
Słupki z liną Classic (zestawy)
W celu wyznaczenia ciągów komunikacyjnych, miejsc parkingowych i ochrony określonych terenów w przestrzeni miejskiej stosuje się barierki ochronne i słupki miejskie. Konstrukcje te mają na celu ochronę pieszych, pojazdów, budynków i zieleni miejskiej. Chcesz stworzyć bezpieczną i estetyczną przestrzeń? Zapoznaj się z naszymi propozycjami – w naszej ofercie dostępne są trwałe i estetyczne bariery ochronne i słupki miejskie.
Słupek parkingowy blokujący wykonany został ze stali, posiada powierzchnię malowaną metodą proszkową (kolor RAL 7016). W ofercie dostępny jest słupek stały o przekroju 50x50 mm, wys. 60 cm.
Słupek parkingowy składany wykonany został ze stali ocynkowanej galwanicznie, posiada powierzchnię malowaną proszkowo (kolor szary, RAL 7016). W ofercie dostępny jest słupek składany o przekroju 80x80 mm i wysokości 100 cm.
Słupki typu CITY (SP/IS-I05) wydzielają alejki dla pieszych, drogi rowerowe, pełnią również funkcje dekoracyjne - zdobią przestrzenie miejskie tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki drogowe RAL 7016 montowane są poprzez wbetonowanie.
Słupki czarne typu CITY (SP/IS-I05) wydzielają alejki dla pieszych, drogi rowerowe, pełnią również funkcje dekoracyjne - zdobią przestrzenie miejskie, tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki drogowe RAL 9005 montowane są poprzez wbetonowanie lub przykręcenie.
Słupki szare typu CITY (SP/IS-I05) wydzielają alejki dla pieszych, drogi rowerowe, pełnią również funkcje dekoracyjne - zdobią przestrzenie miejskie, tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki drogowe RAL 7037 montowane są poprzez wbetonowanie lub przykręcenie.
Słupki miejskie wrocławskie (słupki SP/IS-I05) wykonane zostały ze stali ocynkowanej ogniowo, posiadają powierzchnię malowaną w kolorze RAL 7016. Słupki drogowe rozgraniczają ciągi komunikacyjne, poprawiają funkcjonalność i estetykę przestrzeni miejskiej.
Słupki typu CITY z podstawą (SP/IS-I05) wydzielają alejki dla pieszych, drogi rowerowe, pełnią również funkcje dekoracyjne - zdobią przestrzenie miejskie, tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki drogowe RAL 7016 montowane są poprzez przykręcenie. Wysokość: 80 cm.
Słupki typu CITY z podstawą (SP/IS-I05) wydzielają alejki dla pieszych, drogi rowerowe, pełnią również funkcje dekoracyjne - zdobią przestrzenie miejskie, tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki drogowe RAL 7016 montowane są poprzez przykręcenie. Wysokość: 100 cm.
Słupki drogowe SP/KA-A01 wykonano z ocynkowanej stali, ich powierzchnię pomalowano według palety RAL (7016). Słupki miejskie wyróżnia prosta, nowoczesna forma, pełne ścianki zestawione zostały z podłużnymi otworami. Sposób montażu: do przykręcenia.
Słupki drogowe SP/KA-A01 wykonano z ocynkowanej stali, ich powierzchnię pomalowano według palety RAL (7016). Słupki miejskie wyróżnia prosta, nowoczesna forma, pełne ścianki zestawione zostały z podłużnymi otworami. Sposób montażu: do wbetonowania.
Słupek elastyczny drogowy wyróżnia nietypowa forma. Wykonany został z czarnego tworzywa sztucznego, słupek dekoracyjny blokujący posiada pas folii odblaskowej. Produkty rozgraniczają ciągi komunikacyjne, poprawiają estetykę i funkcjonalność przestrzeni miejskiej.
Słupki drogowe wykonano z trwałej, odpornej, zwulkanizowanej gumy. Produkty posiadają dekoracyjne głowice, dostępne są modele: Classic, Modern, Retro. Sposób montażu: poprzez wbetonowanie, kolor: czarny.
Słupki odblaskowe typu CITY (SP/IS-I05) wydzielają alejki dla pieszych, drogi rowerowe, zdobią przestrzenie miejskie tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki drogowe RAL 7016 wyposażone zostały w pasy folii odblaskowej.
Słupki drogowe typu CITY wydzielają strefy przeznaczone do ruchu pieszych, zabezpieczają tereny zielone. Słupki elastyczne zdobią przestrzenie miejskie, tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Montaż poprzez wbetonowanie. Wysokość użytkowa: ok. 70 cm.
Słupki drogowe typu CITY wydzielają strefy przeznaczone do ruchu pieszych, zabezpieczają tereny zielone. Słupki elastyczne zdobią przestrzenie miejskie, tworząc estetyczne ciągi zabezpieczeń. Montaż poprzez wbetonowanie. Wysokość użytkowa: ok. 90 cm.
Słupki składane typu CITY (SP/IS-I06P) zdobią przestrzenie miejskie, tworzą estetyczne ciągi zabezpieczeń. Słupki stalowe zamykane są na kluczyk, kwadratową podstawę należy przytwierdzić do podłoża.
Słupki drogowe model Agglo wykonano ze stali ocynkowanej ogniowo, zabezpieczenia posiadają malowaną powierzchnię (kolor szary). Słupki blokujące rozgraniczają ciągi komunikacyjne, poprawiają estetykę i funkcjonalność przestrzeni miejskiej.
Słupki miejskie model Inox wykonano ze stali nierdzewnej szczotkowanej, zabezpieczenia posiadają srebrną, połyskującą powierzchnię. Słupki drogowe rozgraniczają ciągi komunikacyjne, poprawiają estetykę i funkcjonalność przestrzeni miejskiej.
Słupki blokujące rozgraniczają ciągi komunikacyjne, rozdzielają m.in. alejki przeznaczone do ruchu pieszych, drogi rowerowe oraz jezdnie. Wykorzystywane są również do zabezpieczenia terenów zielonych. Montaż poprzez wbetonowanie. Podana cena dotyczy zakupu 1 słupka drogowego.
Słupki blokujące rozgraniczają ciągi komunikacyjne, rozdzielają m.in. alejki przeznaczone do ruchu pieszych, drogi rowerowe oraz jezdnie. Wykorzystywane są również do zabezpieczenia terenów zielonych. Montaż poprzez wbetonowanie. Podana cena dotyczy zakupu 1 słupka drogowego.
Słupki drogowe zapewniają bezpieczeństwo oraz ochronę pieszym i rowerzystom. Produkty wykonano z rury stalowej Ø76 mm, ocynkowana powierzchnia malowana jest według palety RAL.
Słupki drogowe zapewniają bezpieczeństwo oraz ochronę pieszym i rowerzystom. Produkty wykonano z rury stalowej Ø114 mm, ocynkowana powierzchnia malowana jest według palety RAL.
Słupki drogowe posiadają prostą formę, zwieńczone zostały zaokrąglonym korkiem. W ofercie dostępne są słupki miejskie o średnicach: Ø60, 76, 90, 114 lub 168 mm.
Słupki parkingowe o średnicy Ø60,3 mm rozgraniczają ciągi komunikacyjne, rozdzielają m.in. alejki przeznaczone do ruchu pieszych, drogi rowerowe oraz jezdnie. Wykorzystywane są również do zabezpieczenia terenów zielonych. Montaż poprzez wbetonowanie. Podana cena dotyczy zakupu 1 słupka drogowego.
Słupki parkingowe o średnicy Ø76,1 mm rozgraniczają ciągi komunikacyjne, rozdzielają m.in. alejki przeznaczone do ruchu pieszych, drogi rowerowe oraz jezdnie. Wykorzystywane są również do zabezpieczenia terenów zielonych. Montaż poprzez wbetonowanie. Podana cena dotyczy zakupu 1 słupka drogowego.
Słupki typu BB/IS-I02 montowane są wraz z barierkami drogowymi. Modele: słupek pośredni, narożny i końcowy. Produkty zostały wykonane z ocynkowanej stali. Przęsło barierki drogowej dostępne jest w osobnej ofercie.
Słupki typu BB/IS-I02 montowane są wraz z barierkami drogowymi. Produkty zostały wykonane z ocynkowanej stali, powierzchnię pomalowano na kolor RAL 7016. Przęsło barierki drogowej dostępne jest w osobnej ofercie.
Słupki typu BB/IS-I02 montowane są wraz z barierkami drogowymi. Produkty zostały wykonane z ocynkowanej stali, powierzchnię pomalowano na kolor RAL 9007. Przęsło barierki drogowej dostępne jest w osobnej ofercie.
Słupki drogowe stalowe wygradzają i osłaniają ciągi komunikacyjne, wyróżnia je nietypowy kształt głowicy. Słupki blokujące montowane są poprzez przykręcenie lub wbetonowanie (model standardowy, wyposażony w tuleje).
Słupki miejskie wyposażono dodatkowo w ruchomy system Amortichoc® - słupki pod wpływem nacisku odchylają się, samodzielnie powracając następnie do pozycji pionowej.
Elementem architektury miejskiej są też słupki miejskie. Stosując słupki ochronne, można odgraniczyć np. chodnik od parkingu lub tereny zielone od dróżek spacerowych. Słupki miejskie wykorzystuje się także w celu uniemożliwienia kierowcom wjazdu na dany obszar – do ścisłego centrum miasta czy na konkretną działkę.
W zależności od miejsca, w którym słupki ochronne mają zostać zamontowane, mogą być one:
wyposażone w system ruchomy – to słupki elastyczne zaprojektowane z myślą o miejscach parkingowych, bo zastosowane w nich rozwiązania chronią pojazdy przed uszkodzeniami,
ozdobne – słupki miejskie nie zawsze mają proste formy, równie często posiadają one dekoracyjne zdobienia,
ostrzegawcze – to słupki ochronne, które łatwo odróżnić od pozostałych ze względu na pomalowanie ich na intensywne kolory (mogą one być np. biało-czerwone lub żółto-czarne).
Aby podnieść poziom bezpieczeństwa, słupki ochronne często stosuje się wraz z innymi rozwiązaniami. Doskonałym przykładem są np. lustra drogowe.